پیروزی برازجان و پرسپولیس کاکی راهی لیگ برتر جوانان استان شدند

  • توسط
  • خرداد ۶, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول جوانان استان در گناوه و کاکی انجام شد. نماینده کاکی گر چه یک بر صفر نتیجه را به پاس اخند واگزار کرد اما این گل هم برای صعود پاس کافی نبود و پرسپولیس در مجموع دو دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ موفق به راهیابی به لیگ برتر استان و فینال مسابقات لیگ دسته اول استان شد. پرسپولیس گناوه هم نتوانست در دیدار برگشت به گل برسد و با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود خاتمه داد . این نتیجه پیروزی برازجان را راهی لیگ برتر و فینال مسابقات دسته اول استان نمود.
پرسپولیس شهرداری گناوه که دیدار رفت را با یک گل به حریف خود واگزار کرده بود در این دیدار از همان ابتدا بدنبال زدن گل بود و پیروزی هم آمده بود تا از تنها گل خود دفاع کند؛ سرخپوشان از همان ابتدا به توپ کشی روی آوردند که در این بین فرصت هایی را هم خلق کردند. درجدیدترین موقعیت موسایی و محمد پور دو فرصت مناسب را از دست دادند تا در نیمه نخست توپی از خط دروازه ها عبور نکند.در نیمه دوم هم همانند نیمه نخست این پرسپولیس شهرداری بود که مالک توپ و میدان بود و در این نیمه هم موقعیت های بدست آورد که توسط الهی ، تندسر و موسایی به هدر رفتند ولی آنها در طول ۹۸ دقیقه به روشی کار کردند که خواسته نماینده برازجان بود. استفاده از توپ های بلندی که هیچ ثمری نداشت مدافعان بلند بالای پیروزی و در راس آن مهدی صدیق موفق عمل کردند . صدیق و خط دفاعی پیروزی توپ های ارسالی میزبان را به خوبی برگشت دادند تا نماینده گناوه از امتیاز میزبانی خود نتواند استفاده نکند. این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه پیروزی برازجان را راهی لیگ برتر جوانان استان کرد. پیروزی باید دیدار فینال را در مقابل پرسپولیس کاکی برگزار کند.
در حواشی :
پرویز عبدی پور و اسماعیل اعتمادی کار نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
عدم خط کشی درست زمین، نبود توپ جمع کن و برانکاد چی هم از معضل های فوتبال ما است. مربیان گناوه ای با تمام وجود برای برگزاری یک بازی تلاش می کند تا مزبان خوبی باشند که ایستادن آنها برای توپ جمع کن و برانکاد چی به عنوان یک مربی جای تقدیر و تشکر دارد.
مسعود احمدی سرمربی جوانان شاهین بوشهر از جایگاه ویژه نظاره گر بازی دو تیم بود؛ او حال باید از دل لیگ برتر و دسته اول جوانان استان بازیکنان مستعد را به خوبی در یابد تا از آنها در لیگ برتر جوانان کشور استفاده کند.
وقتی عکس العمل های شولی که در بعضی مواقع بوی تهدید داور از آن به مشام می رسید شنیده شد باعث گردید تا پرویز عبدی پور ناظر این بازی هم کادر فنی پرسپولیس را تهدید به تعطیل شدن بازی کند که این حرکت عبدی پور آرامش شولی را به دنبال داشت.
صدیق بازیکن پیروزی برازجان بی شک بهترین بازیکن زمین بود او هم در هوا و هم بر روی زمین اکثر توپ های پرسپولیسی ها را برگشت داد و یکی از بهترین های پیروزی در این دیدار بود.برزکار هم در میانه میدان همچون گذشته جنگیده ظاهر شد.
بعد از پایان بازی یکی از هواداران پرسپولیس شهرداری قصد درگیری با صدیق را داشت که بازیکنان و افراد حاضر در آنجا مانع درگیری شدند.
در پایان این مسابقه در حالی که بازیکنان پیروزی به لیگ برتر استان صعود کرده بودند ابتدا بازیکنان پرسپولیس شهرداری را دلداری دادند و بعد به شادی پرداختند تا نشان دهند جوانمردی و مردانگی همچنان نفس می کشد.
دیدار تیم های پرسپولیس کاکی و پاس اخند عسلویه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عسلویه خاتمه یافت ولی در مجموع با نتیجه ۵ بر ۲ نماینده کاکی راهی فینال و لیگ برتر جوانان استان شد.
دیدار فینال بین دو تیم صعود کرده پیروزی برازجان و پرسپولیس کاکی هم در ورزشگاه تختی برازجان برگزار می شود.
پاس اخند عسلویه هم که در دیدار رده بندی میزبان پرسپولیس شهرداری بود با انصراف نماینده گناوه به عنوان سومی رسید.

قبلی «
بعدی »